春麗を愛でるブログ、あとカプコン格闘関連とか。

PS4ウルⅣのバグ問題でなぜSCEAの名前が?




PS4のウルⅣのバグについて
小野P「SCEの開発チームとチェックするよ!!」
なんでここでSCE出てきたん…?
オンラインの問題とかならともかく…。
と思うじゃないですか。

コンボフィーンドさんのこの問題への回答
(update以降を参照)

For those experiencing issues and wondering about a patch, we are aware that you are experiencing problems with the PS4 version of USFIV, which was published and developed by SCEA’s Third Party Production group. SCEA and Capcom are currently looking into the issues that some users may be experiencing and are working to resolve them as quickly as possible. We will continue to provide updates on our progress.

あれ?こっちもSCEAのサードパーティーが開発したウルⅣだって言ってる?
否定してないね?
ちょっと前までは一番快適なバージョンになるとか言ってたのに…;
ギルティやDOAが縦マルチ普通にできてるし
ストⅣだけこんなことになってる意味がわからんよね。

PSNOW(クラウド)じゃなくなった時点で安心してた。

A lot of our more competitive players have wondered how the USFIV version of PS4 will affect them and the tour. To that we'd like to advise that the integrity of the Capcom Pro Tour is a top priority for us and we will continue to work with tournament organizers worldwide to ensure that the highest quality event will be run. Each region will maintain its current hardware standard for the remainder of the 2015 Capcom Pro Tour until otherwise announced. We will keep you updated as to when the PS4 version of USFIV will be integrated into the Pro Tour.

カプコンプロツアーでも「PS4版を使用すること」に
不安を抱いてる選手はいるらしい。
カプコンはまだ「使用しないよ」という決定を下したわけではない
(これからパッチも当たる)けど、大会の品質を最優先するよ
ということらしいです。

トラックバックURL:http://impatiens.blog123.fc2.com/tb.php/3366-216737fd

プロフィール

イオ

Author:イオ
リュウ春麗アンソロ
「夫婦拳客」
委託中です!!
よろしくね!!
http://impatiens.blog123.fc2.com/blog-entry-4993.html


メモ
7月20~23日
サンディエゴ・コミコン

7月20日
figuartsさくら

7月29日
ワンフェス2018s

8月4~6日
EVO


30THアニバーサリー
コレクションインターナショナル

FC2カウンター

080913設置

ツイッター

カテゴリー

ブログ内検索